zijn er android tablets die geen honeycomb hebben?

ik zag op internet dat er niet veel apps zijn geoptimaliseerd voor honeycomb en ik wil een tablet die (bijna) alle apps kan draaien uit de android market.

Ze moet net zo groot of groter zijn dan de ipad 2

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het probleem van die apps zijn dat ze vaak niet in landscape mode kunnen draaien. En dat het scherm te groot is om het op weer te geven.
Dat ligt dan niet aan Honeycomb maar aan zijnde tablet en scherm grootte.

Dezelfde problemen kan je verwachten bij de andere Android versie.

Maar om een antwoord te geven op je vraag... zijn de meeste goedkopere tablet nog voorzien van de oudere Android versies.
Dus de tablet die je kunt kopen bij de blokker, bart smit, enz.

Zelf zou ik er niet aan gaan beginnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wist al dat het niet slim was om tablets te kopen bij een speelgoedwinkel

Andere antwoorden (1)

de iPad 2 heeft een ruime 100.000 Apps beschikbaar, er is geen enkele aanbieder die hier overheen kan op dit moment.