Kun je een Windows Server volledig gebruiken als je hem virtueel installeert?

Als ik Windows server 2011 in VMware installeer, kan ik dan alle functies gebruiken?
en andere computers moeten ook de server kunnen bereiken, ook moet server back-up mogelijk zijn voor alle gekoppelde computers.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is het mooie aan een Vitual Server. Hij wordt door het systeem en het netwerk gezien als een dedicated serverofwel, als een echte, fysieke, server. Zolang de gastheer comouter aanstaat zal de server alles doen wat hij hoort te doen. Om terug te komen op je vraag:ja!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Das mooi, bedankt!!!