Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar op internet kun je het beste vrienden krijgen?

Het is niet dat ik heel eenzaam ben ofzo, maar ik zou het leuk vinden om ook vrienden te krijgen op internet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn verschillende fora op het internet.
Het aanbod is zeer groot en is er is voor elke hobby of interesse wel een te vinden.
Het is leuk om in contact te komen met mensen die de zelfde interesses hebben,en die je mening delen,dat schept vaak een band.
Als je langer op een fora actief bent kunnen er best vriendschappen uit ontstaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Chatroulette?
Of andere chatboxen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer chatroulette xD ik heb er in elk geval 1 vriendin mee gemaakt, niet dat we nu echt met elkaar omgaan ofzo... maar ik spreek haar wel n's op hyves
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen ik op hyves ging heb ik 20 nieuwe vrienden in de omgeving ontmoet met wie ik er nog 8 contact heb

maar ook bij marktplaats hebben ze een rubriek

WIE WIL msnen met mij

dan loopt het storm bij jou let op mijn woorden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In forums op de site van je favoriete band?
In forums op de site van je favoriete sport?
Hyves? (moet je alleen wel mensen met een gemeenschappelijke factor vinden.)
Facebook? (zie Hyves)
Chatboxen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooral op forums die jou interesseren.
Ook door middel van browsergames op het internet kan je veel vrienden krijgen/vinden, ikzelf heb bijvoorbeeld op tribalwars veel mensen leren kennen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik hang voornamelijk rond 'op' IRC eigenlijk. Het staat voor internet relay chat, een applicatie om gebruik van IRC te maken heet mIRC (windows).

Op de link hieronder vind je meer informatie.

Ik zit zelf op een klein netwerk op een kanaal voor japanse music&rhythm games met mensen die daar ook interesse in hebben. Ook luisteren de meeste mensen daar naar dezelfde muziek als ik. Dat is wel fijn, want als ik gewoon op het web zou zoeken naar een chatroom, zou ik voornamelijk bij japans typende mensen uitkomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op facebook.!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het beste werkt dat door een forum te kiezen waar mensen zitten die een zelfde passie delen als jij hebt.
Een hobby.

Zelf heb ik echte vrienden overgehouden aan een foto-forum. Er werd en wordt af en toe een uitstapje georganiseerd en daar leer je de mensen "in het echt" kennen en soms klikt dat wonderwel.

Op Hyves kun je ook zoeken naar mensen met een bepaalde interesse. Al is het maar een merk bier.

Er is nu een clubje van mensen die zich - net als ik - intensief met mozaiek bezig houden. We wisselen informatie uit, bekijken elkaars werk etc.
Daar komt zeker ook nog eens een kennismakings- en oefenbijeenkomst uit.

Natuurlijk zijn er genoeg chat en klets-sites, zoals Fok.nl, waar je ook op interesse kan praten, maar mijn ervaring is dat daar toch te veel slap geouwehoerd wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer eens facebook, dat heb ik ook gedaan, je kan er vanalles (samen ) doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schrijf je in op Schoolbank en ontmoet op die manier je oude schoolmaatjes. Erg leuk en succesvol.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goeievraag.nl! natuurlijk!(twitter?)

ps; Chatten?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zelf vind ik hyves best wel n uitkomst,,heb al de nodige contacten gelegd,welke wel bevorderlijk zijn voor de ontwikkeling binnen mn passie (zie profielfoto :P)
heb er ook al n hoop mense via hyves ontmoet om zo lekker deel te nemen aan graffiti evenementen in heel nederland :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding