Wat is het verschil tussen 'Xbox live gold' en 'Xbox live gold membership'?

Ik snap het verschil niet tussen 'Xbox live Gold' en 'Xbox live Gold Membership'. Het wordt verkocht als twee aparte dingen maar volgens mij heeft het hetzelfde doel; online gamen. Ook lees ik bij 'Xbox live Gold' over 'Trial codes' heeft dat er misschien ook wat mee te maken, zit daar het verschil dan in, of niet?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
2.1K
Amadea
8 jaar geleden
De linker is de Engelstalige uitgave, en de rechter de Nederlandse.

Antwoorden (2)

Volgens mij zit er geen verschil in?! alleen op de ene staat membership en de ander lidmaatschap, maar dat is hetzelfde!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De twee zijn gewoon hetzelfde. Ze hebben het zelfde doel. Ik denk wel waarom de verpakking anders is dat de rechtse de oude verpakking is en de linkse de nieuwste.

Toegevoegd na 8 minuten:
Trial codes zijn gewoon codes die je kan krijgen als je een spel koopt of dergelijke waar die dan in het spel doosje zit om xbox live gold te proberen gratis voor een beperkt aantal dagen meestal 48 u (twee dagen) of soms meer. Maar het fijt dat dat op de rechtse verpakking staat en op de linkse niet heeft niet te maken met het doel en dat is online spelen.