Mijn laptop wil niet meer op WiFi. Wat moet ik doen?

Ik heb een HP ProBook 4730s. Tot voor kort geleden kon ik nog op het draadloos netwerk komen. Nu kan ik alleen maar op internet met mijn laptop als ik met een kabel verbonden ben met de router. Ik kon niks op internet vinden om dit probleem op te lossen. Wat moet ik doen?

Toegevoegd na 13 minuten:
Mijn besturingssysteem is windows 7

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Staat je WiFi-button aan HP heeft toch altijd zo een aan/uit schuifknopje op de voorkant om het aan/uit te zetten?

Antwoorden (3)

Ga naar het Configuratiescherm en klik daar op 'Netwerktaken en status weergeven'. Kies voor 'Verbinding met een netwerk maken'. Klik aan met welk draadloos netwerk verbinding moet worden gezocht.
Werkt dat niet, kies dan voor 'Problemen oplossen'. Klik op Netwerkadapter, en volg de aanwijzingen.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb het al gevonden. Ik ben naar de HP suport survice gegaan en heb opnieuw de drivers geïnstalleerd. Duurde even, maar hij doet het weer.
Probeer met een linuxlivestick er achter te komen of het een softwarematig of hardwarematig probleem betreft.

Softwarematig probleem = instellingen induiken en in het ergste geval (als er iets danig onderliggend is misgegaan: windows herinstalleren)
Hardwarematig probleem = knopje controleren, moederbord ontladen of je er bij neerleggen dat je draadloze netwerkmodule stuk is. In principe geen probleem: want zoals je zegt kan je nog steeds met de kabel op het netwerk. Eventueel kan je dan een losse wifi-module kopen (card of usb) en op je laptop aansluiten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien heb je perongeluk de driver voor je wifi van je pc verwijdert probeer is een driver te instalerem voor je wifi

Toegevoegd na 58 seconden:
Instaleren* sorry