Verwijder van hyves account?(zie omschrijving)

Ik wil mijn hyves account verwijderen.
Maar ik ben het email vergeten en wachtwoord, ook van mijn oude email adres + hyves account.
Bij hyves staat er dat ik een email met een foto van je ID of rijbewijs naar een beheerder van hyves moet sturen.
Maar wie is de beheerder van hyves?
Wat is de email van de beheerder van hyves?
Kan ik het vertrouwen?
Volgens mij zijn er geen andere opties om mijn hyves account te verwijderen als ik mijn email ben vergeten en wachtwoord daarvan en ook van mijn hyves account.
Maar dan moet ik dus een email naar een beheerder/bestuurder sturen maar wat is hun email?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Weet je wat je ook kunt doen? Als je foto's en achtergronden enzovoort verwijderd en je naam veranderd. Dan ben je er vanaf!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wachtwoord en gebruikersnaam kwijt.
Wanneer je zowel je wachtwoord als gebruikersnaam vergeten bent, kun je dat op de volgende manier oplossen:

Je gebruikersnaam kun je achterhalen door bij Zoeken je naam in te vullen. Heb je een naam die veel voorkomt, zoek dan geavanceerd. Klik vervolgens op jouw profiel. De url die dan in de adresbalk staat is je gebruikersnaam, zoals in dit voorbeeld: http://mijngebruikersnaam.hyves.nl.

Vervolgens kun je via de site je nieuwe wachtwoord opvragen. Wegens privacyredenen hebben wij geen toegang tot wachtwoorden van Hyvers. We kunnen je wachtwoord dus niet handmatig toesturen.

Als je jouw wachtwoord verkeerd intikt bij het aanmelden, krijg je een Oh oh!-melding met daarachter een link met Vraag hier opnieuw je wachtwoord op. Klik daarop en vul je e-mailadres in (waarmee je account bij ons staat geregistreerd). Je wachtwoord krijg je vervolgens op het opgegeven adres binnen. Het kan even duren voordat je deze mail binnenkrijgt, check ook altijd je junkmail! Als je dit mailtje niet binnenkrijgt kan het zijn dat je een ander e-mailadres aan je account hebt gekoppeld, of er zit wellicht een typfout in.

Als je nog in kunt loggen via een directe link in een mailtje van een krabbel of een beri cht, ga dan naar Mijn menu > Mijn account om te checken welk e-mailadres aan je account gekoppeld staat en om het eventueel te wijzigen.

Het zou ook kunnen dat geenantwoord@hyves.nl automatisch door Hotmail of Live Mail is geblokkeerd. Dit los je als volgt op:

1- Ga naar Hotmail of Windows Live Mail
2- Kies rechtsboven voor Opties, dan Meer opties.
3- Onder het kopje Ongewenste e-mail kies je Veilige en geblokkeerde afzenders

4- Klik op Veilige afzenders en vul bij afzender Hyves.nl in en klik op Aan lijst toevoegen .

5. Ga terug en klik op Geblokkeerde afzenders en controleer of Hyves.nl is ingevuld. Indien dit het geval is, klik dan op de link en vervolgens op Uit lijst verwijderen.