wat kan een EHBO site het best voor ''gadgets'' hebben (zie uitleg)

Ik bedoel dus dingen zoals:

Inloggen voor beheerder en klanten.
Zoek functie

en al dat soort dingen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

een goede beslisboom welke acties de ehbo-er en in welke volgorde moet ondernemen in geval hij bij een ongeluk aankomt.

een goede verwijzing naar de AED's in de buurt waar men zich bevindt, bijvoorbeeld mbt google maps.

een goede lijst met gsm's van mensen die kunnen reanimeren in dezelfde buurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk inloggen en een zoekfunctie.

Maar wat dacht je van de volgende zaken:
- aanmelden voor een nieuwsbrief
- een EHBO-tip van de dag
- als je producten verkoopt dan zou je ook een top 5 van de populairste producten op het scherm weer te geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goede functionaliteit is om de website ipad / tablet vriendelijk te maken.

Dus dat de instructies duidelijk zijn (gesproken) en dat je er foto's en video's bij hebt. Zo kan je naast een slachtoffer gaan zitten met een ipad en tablet en zo stap voor stap de instructies uit werken.