Altijd als ik de volume wijzig op mijn acer aspire 5732Z via de knoppen komt altijd een balkje die is nu weg (zie uitleg)?

IK bedoel altijd als ik op mijn laptop de toets combinatie FN en pijltje omhoog omlaag dan zie ik op mijn scherm waar je ziet dat het volume lager word die is nu weg waar is die??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Misschien heb je de standaard Acer software verwijderd? Ik geloof dat het acer management heet. Je zou onderstaande link kunnen proberen om een paar drivers van de chipset en/of audio te downloaden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Jammer; via de link kom je alleen bij de selectiepagina van je laptop uit. Je moet zelf nog even op zoek naar je model notebook.

Ik heb het eerder met een siemens laptop gehad, en daar heb ik per abuis de software van verwijderd.