Is het mogelijk om de keuze van aanpassen van instellingen van verkopers op mij webshop te beperken?

Ik wil dat gebruikers/abonnees op mijn Wordpress.org producten kunnen verkopen. Ik heb gekeken of dit met een plug-in kan dit kan. De naam van deze plug-in is: WooCommerce Product Vendors. Nu is mijn vraag: Ik wil dat de verkoper niet zelf kan instellen het aantal beschikbare producten en ik wil dat het product direct verdwijnt uit de winkelwagen wanneer dit product is aangekocht. Deze optie is wel beschikbaar als je zelf producten verkoopt maar is deze ook beschikbaar dat verkopers op mijn webshop geen andere keuze hebben? Alvast bedankt.

8 maanden geleden
in: Internet
1.1K
ddd
8 maanden geleden
Moet ik dan zelf elke nieuwe verkoper toevoegen of goedkeuren of kan dit ook automatisch? Kan ik instellen dat ik een bepaald percentage van het verkochte bedrag krijg?
Ikhebgeenidee
8 maanden geleden
Begrijp ik het goed dat je een soort Marktplaats, Bol.com, Socialdeal, vakantieveilingen of Ebay wilt gaan opzetten? Ik denk dat het handiger is om je vragen op een forum van Wordpress te stellen in plaats van hier. Wat betreft je aanvullende vraag over % van verkochte bedrag in je reactie hierboven. Via ideal, creditcard, mollie, ..... zal het aankoopbedrag moeten worden betaald. Het splitsen van een betaling, zodat bij de koper 1 bedrag verschijnt en er achter de schermen het bedrag wordt verdeeld lijkt me niet mogelijk. Dat wordt of volledig overgemaakt naar de verkoper of naar het platform die het dan uitbetaalt aan de verkoper. Off-topic: ik weet niet wat je uiteindelijke doel is. Houd wel rekening met wet- en regelgeving. AVG, belastingdienst/fiscale regelgeving, inschrijving KvK, etc.

Geef als eerste antwoord