Hoe zet je een plus tekentje?

het lukt mij niet om dat plus teken te zetten
ik krijg dit ×,terwijl ik op de plus klik.
ctrl en alt tegelijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
25.2K

Het beste antwoord

Dan staat je toetsenbord op Nederlands! Als het goed is, zie je rechts onder op je taakbalk een afbeeldinkje van een toetsenbord, als je daar op klikt, zie je ws Nederlands en VS staan, de normale instellingen (zoals wij er mee werken) staan op VS. Dus die even aanklikken!

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh ja, mocht dat niet zo zijn, dan even met je rechtermuis op de taakbalk klikken en taalbalk aanvinken. Succes!

Toegevoegd na 4 minuten:
Oh ja, mocht je vaker bepaalde tekens kwijt zijn, je kunt die altijd ook via de alt toets oproepen. Zie onderstaande link voor alle alt codes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je moet niet op ctrl+alt drukken, maar gewoon shift ingedrukt houden. Dan moet hij werken.

Toegevoegd na 21 minuten:
Heb je al geprobeerd om op de rechteraltknop in te drukken (Let op! Rechter!). en dan helemaal rechts op je toetsenbord op de 4 en 3 te drukken (Helemaal rechts, niet boven je letters). Alt nu pas weer loslaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eh, idd shift indrukken en dan op = klikken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet shift ingedrukt houden en dan op = drukken, zoals Megafluffy al zegt.
Shift indrukken, op = drukken, daarna shift loslaten.
Bij uw nummeriek klavier rechts heeft u een + teken, gebruik dit, is het gemakkelijkst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tis nietsku :-)
probeer alt+shift is kan zijn dat je toetsenbord effe verkeerd staat :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb heel vaak dat ik andere tekens krijg dan ik op klik. Meestal verhelp ik dit door de "Linker CTRL en de Linker Shift" tegelijk in te drukken.