telefoon meld onterecht dat geheugen vol zit. Hoe kan dat?

Ik heb op mijn telefoon nog 200MB vrije ruimte, maar om een of andere reden krijg ik bij elke app die ik wil installeren de melding dat het geheugen vol zit.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Thecis
8 jaar geleden
Houdt er rekening mee dat een programma ook extra ruimte nodig heeft om werkprocessen te draaien om te kunnen installeren + installatiebestanden etc.
Wellicht heeft de telefoon 250 Mb nodig. De te installeren widget zal niet zo veel ruimte innemen gok ik.

Het beste antwoord

Op de afbeelding staat vermeld: Intern geheugen is vol.
Het geheugen waar u het over heeft is waarschijnlijk op een extra kaartje. Net als een computer heeft een telefoon ook vrije ruimte nodig om te kunnen functioneren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Cryofiel
8 jaar geleden
Waar zie jij "Intern geheugen is vol" staan? Ik kan dat niet ontdekken. Op het bovenste plaatje staat duidelijk dat er 212 MB beschikbaar is in het interne geheugen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Op mij SD kaart is nog 13 GB vrij.
Cryofiel
8 jaar geleden
Je kunt veel apps van het interne geheugen naar het SD-geheugen verplaatsen. Op die manier krijg je meer ruimte in het interne geheugen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je zou ook je telefoon naar fabrieksinstellingen terug kunnen zetten. Vergeet dan niet vooraf een backup te maken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het antwoord is goed, maar ik heb het niet over geheugen op een SD kaart.