Is het mogelijk om mensen toe te voegen aan besloten groep via link kopieren dat mensen zelf een aanvraag kunnen doen?

Ik wil graag een besloten groep aanmaken, maar heb een aantal vragen daarover. Allereerst is het mij onduidelijk hoeveel Facebook-gebruikers maximaal in een besloten groep kunnen worden toegevoegd? Is dit aantal 1000 of is meer ook mogelijk? Daarnaast de vraag of Facebook-gebruikers kunnen worden toegevoegd in de besloten groep zonder vrienden te worden met de beheerder? Ik zag dat wanneer je de link kopieerde anderen een aanvraag konden doen om lid te worden, is het mogelijk dat ik zelf deze link verspreid via een mail en dat de ontvangers van die mail op deze manier een aanvraag doen voor de besloten groep?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.1K
Cryofiel
8 jaar geleden
WAAR is die besloten groep? Ik vermoed ook op Facebook, maar dat wordt niet duidelijk uit de vraag.
Ritsuka
8 jaar geleden
ik zit in een facebook groep met bijna 10000 leden, er kunnen dus best veel mensen zitten.
Je hoeft geen vrienden met de beheerder te zijn om toegevoegd te worden, je kunt jezelf aanmelden of aangemeld worden door iemand anders in de groep.

Antwoorden (1)

Een besloten facebook groep kan iedereen vinden door op de naam te zoeken of als je een link mailt . iedereen kan vragen om lid te worden.
De beheerder kan bij de instellingen kiezen of alle leden of alleen beheerders mensen in de groep kunnen accepteren.

Dus je hoeft niet bevriend te zijn .
Bij aanmaken van de groep moet je wel gelijk minstens een lid toevoegen.

Of er een max aantal leden zijn weet ik niet