ik kan geen videos op snapchat maken, dan loopt de app vast. hoe doe ik dit?

Ik kan geen snapchat videos maken. Ik heb een samsung galaxy young. Ik kan wel videos bekijken. Maar als ik videos maken wil, loopt mijn beeldscherm vast, en is het enige wat ik kan doen de app afsluiten. Weet iemand wat ik doen kan? Of ligt het aan mijn telefoon?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.7K

Antwoorden (1)

Ik heb ook dat probleem gehad. Misschien zit je mobiel opslag ruimte te vol of heb je een oudere versie van Android. Hoe je dat update weet ik helaas niet