Hoe kan ik internet op mijn vaste computer ontvangen zonder ethernet kabel?

Hallo,

Ik heb laatst een nieuwe computer gekocht maar ik kan er geen wifi mee ontvangen. Ik moet er een ethernet kabel op aansluiten maar mijn computer staat veels te ver van de router af. Een kabel trekken is dus geen optie. Hoe kan ik toch internet ontvangen op mijn computer?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
8.5K

Antwoorden (2)

Je kunt er gewoon een usb wifi-adapter in doen. Die zijn niet duur.
bamibal
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Yup.
Of gebruik maken van een homeplug. http://www.kieskeurig.nl/homeplug Wel wat duurder, maar ook sneller dan WiFi.
Of download de wifi drivers op de officiele site van het merk computer dat je hebt.

Deze drivers kan je op usb zetten en installeren op je computer. Zo hoef je geen kabel meer te gebruiken en geen apparaten te kopen als je tog wifi gaat gebruiken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
bamibal
8 jaar geleden
Dan moet er wel een wifi kaart ingebouwd zijn. Dat is bij veel vaste computers niet het geval.