ik ben op zoek na een app ( android ) zoals de app: blokje om, alleen dan voor de fiets?

Ik ben op zoek na een app zoals de app: blokje om.
een app die voor mij een route uitstippelt. Dus als ik bijv. 30 min wil fietsen dat ik dat dan in vul in een app en dat die app mij dan een route laat zien van 30 min.

Weet iemand of dat bestaat? En t liefst dat de route uitgesproken wordt.dat is wel zo makkelijk op de fiets. Ik weet helemaal niet of het bestaat maar t zou wel ideaal zijn !!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (1)

Nee, deze zijn er (nog) niet.
Het enige wat je zou kunnen doen is een fiets routeplanner downloaden en zelf uitstippelen hoeveel kilometer je wilt fietsen. Bereken wat je gemiddelde snelheid is en dan kan je daaruit berekenen hoever je gaat fietsen om een halfuurtje te halen.