Hoe check je of een windows 8 key echt is?

Ik heb een windows 8 pro key liggen maar ik weet niet meer zeker of deze echt werkt, is iets dat ik dit kan valideren zonder dat mijn key word gestolen door iemand? Ik wil het niet installeren op me huidige computer.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Powergen
8 jaar geleden
Doet ie het, dan is ie echt. Doet ie het niet, dan is ie nep of gedeactiveerd (wat niet zo mogen als jij hem alleen weet).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja maar ik wil hem pas in de toekomst gebruiken, ik moet nu alvast weten of hij nog werkt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bel microsoft

Antwoorden (1)

Je kan installatie in virtuele machine doen, zonder netwerk/internet connectiviteit.
Bij de installatie wordt er om je key gevraagd wordt geaccepteerd dan is correcte key.
Wil niet zeggen dat hij niet al eerder is geactiveerd.