Al ik op mijn computer een pictogram wil openen (bijvoorbeeld internet) dan schiet het pictogram weg. Hoe los ik dit op?

Als ik bijv een map wil open met mijn films dan zet hij die map wel beneden in de taakbalk, maar wil hij hem niet openen.
Als ik op de betreffende knop dan druk in de taakbalk zie ik de map heel snel wegflitsen naar de rechtserzijde van mn scherm en daar verdwijnen. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je zou eens kunnen proberen met de rechtermuis op de tab in de taakbalk te kiezen voor volledig scherm of vorig formaat. Anders even de pc opnieuw opstarten. Zou ook nog een virus kunnen zijn. Voer eens een scan uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo!

Als ik je verhaal zo lees, en reacties bij de andere antwoord. heb ik een vermoeden dat je een tweede beeldscherm hebt aangesloten of ingesteld terwijl deze er niet is. en dat hij alles van de taakbalk wordt geopend op de tweede beeldscherm.

met wat voor besturingssysteem werk je? XP, Vista, windows 7?

instelling voor beeldscherm veranderen in win7:
start ->
configuratie scherm ->
Vormgeving en persoonlijke instellingen ->
Beeldscherm ->
Beeldscherm instellingen (links in het menu) ->
als hier 2 beeldschermen staan moet je hier 1 van maken

bij extra hulp of uitleg voor ander besturingsysteem, bij vragen hoor ik nog graag!