Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan mijn pc geluid 'schommelen'?

Het geluid van mijn pc is aangesloten op een 'box' en vanaf die 'box' loopt een kabel met regelaar naar boven. Mijn geluid gaat vanzelf harder en zachter en 'schommelt'. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

De pc en geluidsinstallatie zijn allebei van Dell en tegelijkertijd besteld destijds.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
616

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Wat je uit moet zien te vinden is waar het probleem zich exact bevind.

Om dat uit te zoeken zou ik eerst proberen iets anders aan te sluiten op de pc, bijvoorbeeld een kop telefoon in plaats van speakers, als het probleem zich ook op de koptelefoon voor doet is het een probleem met de pc, indien de koptelefoon het goed doet, dan weet je al dat het aan de speakers of de bekabeling daarvan ligt.

Als het probleem bij de speakers ligt zou je kunnen proberen de kabels te vervangen als de speakers het waard zijn.

Als het probleem zich met de pc voor doet dan zou ik aanraden via de website van DELL te kijken of er een update voor de drivers van je PC uitgekomen is, die installeren, geeft het dan nog steeds problemen dan kan het de geluids kaart zijn die niet goed functioneerd, dan zou ik als dat nog kan met de machine terug gaan naar DELL of een vervangende geluidskaart proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding