Hoe kan je op hotmail een geadresseerde/toegevoegde e-mail verwijderen?

Hallo,

Ik vroeg me af van hoe kan je op hotmail een geadresseerde/toegevoegde e-mail verwijderen?

Er was eerder een soortgelijke vraag gesteld waarop een antwoord was:

klik hieronder op persoonlijke gegevens bekijken en bewerken en dan onderaan account sluiten.

Het probleem is dat deze optie niet meer beschikbaar is.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Open de mail niet, maar kijk gewoon in je inbox. Vervolgens vink je de mail aan en kies je rechts boven de optie: verplaatsen naar andere map. Dan kies je verplaatsen naar prullenbak. Je gaat naar de map prullenbak, drukt op de rechter muisknop en kiest de optie: prullenbak leegmaken. Daarna is je mailtje echt wel weg. Succes :)