kan ik een temperatuurmeter van een auto verbinden met een laptop?

Mijn vader heeft een temperatuurmeter van een ik geloof austin healy, kan ik drze verbinden met mijn laptop zodat hij werkt als externe temperatuurmeter?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
capthavoc
8 jaar geleden
je laptop is toch geen temp sensor ?
of wil je de uitslag van de verschillende temperaturen zien ?
ik zie het plaatje niet voor me er zou dan tenminste een i/o poort beschikbaar moeten zijn ?

Antwoorden (2)

Nee, dat gaat niet lukken. De werkspanning is niet gelijk en het signaal omzetten gaat ook niet werken.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je de temperatuur van je sensoren wilt weten, dan kan je beter Aida 32 downloaden en installeren. Dan kan je gelijk je hele laptop/computer uitlezen.
jc54
8 jaar geleden
Wil je de temperatuur buiten je laptop meten en aflezen op je laptop? of wil je de temperatuur van je laptop aflezen op de meter? En wat heb je precies?: een sensor of een aanwijzer of beide?