Hoe kan een boek uit de google play store downloaden en op mijn ereader plaatsen?

Ik gebruik de play store op mijn smartphone. Dankzij Google Rewards heb ik nu redelijk veel play store tegoed. Dat wil ik gebruiken om eboeken te kopen. Ik weet al dat je bij de specs van het boek moet kijken of hij ook geschikt is voor de ereader. Ik weet ook dat het mogelijk is om boeken te downloaden en te verplaatsen naar je ereader. Mijn ereader is een Sony en om boeken erop te plaatsen gebruik ik software van Sony bibliotheek.
Graag wil ik een stappenplan hoe ik eboeken in de play store kan kopen en op mijn pc in de bibliotheek van Sony kan krijgen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
9.4K

Antwoorden (2)

de telefoon en je e reader moet je allebei aan de computer koppelen en dan moet je het boek van je telefoon overzetten naar je computer en vervolgens van de computer naar de e reader
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ja, dit is mogenlijk. Maar er zitten een paar uitzonderingen aan: zo werkt dit niet op een Amazon Kindle apparaat.

Ook moet je een programma van Adobe downloaden om het (de) boek(en) te importeren. Lees in de bron op de webstek van GOOGLE hoe dit precies moet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Webstek hoort webstek te zijn..

Toegevoegd na 3 minuten:
Website, sorry auto-correct