hoe kan ik advertenties van mijn mac verwijderen/blokkeren?

ik heb sinds kort dat mijn mac de hele tijd nieuwe tabbladen opent met advertenties weet iemand hoe ik dat kan verwijderen/blokkeren(het liefst zonder iets te downloaden en anders moet het echt goed werken en gratis zijn)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er is gratis software beschikbaar voor Mac die u computer naloopt op adware en deze zelfstandig en snel verwijderd, natuurlijk volledig gratis.
http://www.thesafemac.com/art/
fremar