waar vind ik bij Alt verklaringen de twee keine nulletjes die uren aangeven ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je ecte nulletjes wil hebben kun je gewoon 00 typen, die selecteren en ze onder 'lettertype' veranderen in 'superscript' - als het programma waar je in werkt dat kan.
SimonV
9 jaar geleden
Er bestaat geen ASCII-waarde voor twee urennulletjes.
Je kunt wel twee gradentekens gebruiken: bijvoorbeeld 18.°° uur.
Dus 2x [ALT] 248 (met Numlock aan, numerieke toetsenbordje).

Antwoorden (1)

druk de alt knop in en dan de 0 (nul) (bij Apple)
In Word of Libre Office, onder invoegen en dan speciale tekens.

Succes