1. Meld je aan bij de Dropbox-website.
2. Klik op de foto of in de lege ruimte rechts naast de bestandsnaam om de foto te selecteren.
3. Klik op "Verwijderen" op de actiebalk bovenaan in de bestandsbrowser.

Foto's definitief verwijderen
Verwijderde foto's kun je ook definitief uit je Dropbox verwijderen. Definitief verwijderen is bijvoorbeeld wenselijk als het gaat om vertrouwelijke informatie of om meer vrije ruimte te creëren.
Ga hiervoor als volgt te werk:
1. Voer zo nodig bovenstaande stappen om de bestanden te verwijderen die je definitief wilt verwijderen.
2. Klik in je browser op het prullenbakpictogram om de verwijderde bestanden weer te geven. Alle bestanden die grijs worden weergegeven, zijn eerder verwijderd. Je kunt deze bestanden definitief verwijderen of het verwijderen ongedaan maken.
3. Selecteer de foto of de map en klik op "Definitief verwijderen" op de actiebalk bovenaan in de bestandsbrowser.

Volgens het Privacybeleid van Dropbox kan het even duren voordat een definitief verwijderd bestand volledig uit het systeem is verdwenen.
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt. Ik ga het proberen.