Wat is een goeie gaming monitor?

Nu wil ik een nieuw beeldscherm, afgelopen week heb ik gezocht maar er is zoveel aanbod en telkens is het verschil tussen de beeldschermen erg klein. Soms hoor ik van iemand dat bijv. een Samsung monitor hele heldere kleuren heeft en van iemand anders weer juist niet. Ik weet wat ik zoek maar ik kan het zelf niet terug vinden als ik inde winkel zoek. Wat ik graag wil is een monitor van 24'' Full HD LED, mooi helder beeld (geen spiegeling door het zonlicht dat naar binnen valt), HDMI aansluiting dus meer een gaming monitor. Iemand suggesties? alvast bedankt!

Toegevoegd na 1 dag:
Budget rond de 190 euro!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

GOED is iets dat in de eerste plaats bij jouw ogen en budget past :) Wat ik zou doen en in je woonplaats of nabij en zeker omdat een beeldscherm zo persoonlijk is en dit nog naast je voorkeur voor games, is naar een goed gesorteerde PC-winkel gaan (hou je stevig vast aan bedrag dat je KUNT uitgeven) en een winkel met nog goede service zal je via desnoods games je die verschillen wel laten ZIEN. Bovendien staan ze ook toe dat je zelf per scherm via de knopjes onder wat mag bijstellen ;) Succes!

De schermen van iiyama zijn erg goed en niet heel erg duur!

De nieuwe Eizo Foris FS2333 is een uitstekende gaming monitor met ingebouwde speakers en IPS paneel. Bovendien zitten er speciale gamin functies op om donkere delen in bijv. Shooting games extra te laten oplichten waardoor je de vijand sneller en beter ziet. Bekijk de hele hardware.info review via onderstaande link.

Bronnen:
http://m.youtube.com/#/watch?v=GHAOqa3TCLg...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100