Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goeie gaming monitor?

Nu wil ik een nieuw beeldscherm, afgelopen week heb ik gezocht maar er is zoveel aanbod en telkens is het verschil tussen de beeldschermen erg klein. Soms hoor ik van iemand dat bijv. een Samsung monitor hele heldere kleuren heeft en van iemand anders weer juist niet. Ik weet wat ik zoek maar ik kan het zelf niet terug vinden als ik inde winkel zoek. Wat ik graag wil is een monitor van 24'' Full HD LED, mooi helder beeld (geen spiegeling door het zonlicht dat naar binnen valt), HDMI aansluiting dus meer een gaming monitor. Iemand suggesties? alvast bedankt!

Toegevoegd na 1 dag:
Budget rond de 190 euro!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
776

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De schermen van iiyama zijn erg goed en niet heel erg duur!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja! hier was ik ook al naar aan het kijken maar zoals ik al zei zie ik 100 verschillende schermen van 24'' wat is het verschil dan precies? en wat is een echte aanrade
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk naar een zo hoog mogelijke responstijd dit om lagg te voorkomen.
De nieuwe Eizo Foris FS2333 is een uitstekende gaming monitor met ingebouwde speakers en IPS paneel. Bovendien zitten er speciale gamin functies op om donkere delen in bijv. Shooting games extra te laten oplichten waardoor je de vijand sneller en beter ziet. Bekijk de hele hardware.info review via onderstaande link.
(Lees meer...)
paulus811
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Als je de link zou bekijken hoor je dat deze monitor 320 euro kost en dat is zeker niet teveel. Er de vraag is naar een GOEDE monitor, niet een GOEDKOPE.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding