Waarom verbind Facebook niet met mijn Hay day?

Op mijn iphone 5s speel ik Hay day, hiermee wil ik met facebook verbinden alleen dit lukt niet. Soms staat er dat hij verbonden is, maar dan kunnen mijn facebook vrienden mij nog niet tussen hun vrienden vinden op Hay day? Terwijl ik hun wel gewoon kan vinden? Ook als ik soms Hay day speel moet ik opnieuw verbinding maken met facebook en dat doe ik dan en dan kan ik mijn facebook vrienden wel vinden, maar hun kunnen mij niet vinden tussen hun vrienden.

(Ik heb al een mail naar Hay day zelf gestuurd alleen hun zegge dat dit probleem bij facebook ligt..)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.4K

Antwoorden (1)

Hier staat de Nederlandse uitleg!

http://www.digitalweb.nl/games/hay-day/hay-day-verbinden-met-facebook/

Ik had hetzelfde probleem op zowel mn ipad als iphone