Als je een I7 Intel Core koopt, zit er dan ook automatisch een Processorkoeler erbij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.6K

Antwoorden (5)

Ja, als je bijvoorbeeld bij Alternate.nl een I7 'boxed' processor koopt is dit inclusief de koeler.
Probeer het maar uit met de PC-builder op hun site, als je de processor van jou keuze inbouwt zal je zien dat de koeler ook meteen ingebouwd is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, niet automatisch. Want je kan ze ook zonder koeler krijgen.
Hoe simpel kan het zijn? :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige moederborden hebben 'heatpipes' en dan wordt de warmte anders afgevoerd. Normaliter wordt er een cooler bijgeleverd (niet gratis, maar hij zit in het pak).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt aan het soort verpakking.
Je hebt, bulk, boxed en retail.

Bij Boxed en Retail zit er 99 van de 100 gevallen een CPU koeler bij, die overigens niet van het beste kwaliteit is.

Bij een Bulk zit geen cpu koeler en ook geen doos overigens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg gewoon dat het een i7 9 versie is en er zit dan een proccessorkoeler bij (alternate zeker, want ik heb daar ook de mijne gekocht zoals de persoon hierboven)

Alleen ben ik meer tevreden met een noctua koeler, de standaardkoeler is maar flauwtjes, koelt niet goed en is niet echt stil.