Mag je een ebook versturen naar je eigen mail, zodat je het altijd hebt, mocht je laptop het begeven?

Ik heb vandaag een ebook gekocht en op mijn laptop geopend, maar ik ben bang dat ik het boek kwijt ben als mijn laptop ermee stopt. Wat kan ik daar aan doen? Ik heb het boek op mijn mail gezet, maar ik ben bang dat ik dan toch illegaal bezig ben...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dit mag gewoon hoor. heb me boeken ook zowel op me eigen e-reader als op een eigen externe schijf staan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen enkel probleem, bovendien denk ik niet dat ze achter je aankomen voor 1 ebook :-)
dudemeister
9 jaar geleden
zet hem gewoon op Gogle Drive of Dropbox
zo zet ik al mijn ebooks op tablet

Antwoorden (2)

Denk het wel, aangezien je het boek voor jezelf houdt en het niet 'openbaar' maakt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zowel amazon.com als bol.com hebben een service waarbij je al je e-boeken in een "privé bibliotheek" kunt plaatsen zodat je ze altijd en overal kunt downloaden als je ze eenmaal aangeschaft hebt.

Het makkelijkste is dat als je een e-reader met wifi hebt. Dan heb je dus dat gedoe met naar jezelf mailen helemaal niet nodig. In de link de wijze waarop bol.com dit doet.