Hoe kun je index maken op persoonsnamen in een langer document als een scriptie?

Ik zou graag personen en begrippen indexen in een bestaande word tekst maar kom er niet uit.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Markeer eerst de indexvermeldingen!
Ga op een van de volgende manieren te werk:
Klik in het vak Opmaak op een ontwerp als u een van de beschikbare indexontwerpen wilt gebruiken.
Een aangepaste indexopmaak ontwerpen:
Klik in het vak Opmaak op Van sjabloon. Klik vervolgens op Wijzigen.
Klik in het dialoogvenster Stijl op de indexstijl die u wilt wijzigen en klik vervolgens op Wijzigen.
Selecteer de gewenste opties onder Opmaak.
Klik op Alle documenten op basis van de sjabloon om de stijlwijzigingen aan uw sjabloon toe te voegen.
Klik twee keer op OK.
Selecteer eventuele andere gewenste opties.

Opmerkingen:

Als u de index wilt bijwerken, klikt u op de index en drukt u vervolgens op F9. U kunt ook op Index bijwerken in de groep Index op het tabblad Verwijzingen klikken.
Tabblad Index op Word-lint

Als u op een fout in de index stuit, gaat u eerst naar de indexvermelding die u wilt verbeteren, brengt u vervolgens de gewenste wijziging aan en werkt u tot slot de index bij.
Bij het maken van een index in een hoofddocument moet u de subdocumenten uitvouwen voordat u de index invoegt of bijwerkt