waarom kan ik niet betalen met mijn Paypal account???

Ik heb er geen saldo opstaan, maar het account is wel gekoppeld met mijn bankrekening! Als ik iets wil kopen via Paypal doet hij het niet!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
42K

Antwoorden (4)

Tja je hebt wel saldo nodig, je kan met paypal niet op de pof betalen. Het overmaken duurt wel een paar dagen tot een week trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom staat er dan dit op de website?: "U kunt tevens direct betalingen verrichten vanuit uw bankrekening, zonder dat u eerst geld hoeft toe te voegen aan uw PayPal-saldo." beetje kort door de bocht, vind je zelf ook niet?
sterredag
12 jaar geleden
dit antwoord klopt ook niet hoor. Met paypal is het mogelijk om zonder saldo aankopen te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou dat is mij nog nooit gelukt hoor, zelfs met een cent tekort weigert ie.
je zal eerst saldo op die rekening moeten zetten
dat duurt inderdaad wel eventjes
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en nog een keer: Waarom staat er dan dit op de website?: "U kunt tevens direct betalingen verrichten vanuit uw bankrekening, zonder dat u eerst geld hoeft toe te voegen aan uw PayPal-saldo." beetje kort door de bocht, vind je zelf ook niet?
sterredag
12 jaar geleden
en nog een keer, dit antwoord klopt ook niet :)
capthavoc
12 jaar geleden
vreemd want zo werkt het bij mij wel
zonder saldo kan ik niet afboeken
alhoewel laatst betaald in dacht 1o euro aan iemand
maar dat bleekt ponden te zijn en toen is er blijkbaar wel geld van mijn normale rek afgeschreven althans ik heb geen fout mailtje gekregen ,....nog
capthavoc
12 jaar geleden
het kan dus zijn dat je een paar keer of wellicht minstens 1 keer een volledige betaling moet hebben gedaan
voordat de link naar je rek echt actief wordt gebruikt
ik denk dat ze bij paypal wel even kijken of een eerste betaling juist wordt afgehandeld voordat je als betrouwbare klant wordt gezien.
ik denk zelf omdat ik pas geleden ook pas voor de tweede keer geld op die rek heb gestort dat ze het aktief zetten ?
(de link met je eigen rek?)
kan het kloppen dat je er voor de eerste keer gebruik van maakt ? op dat kleine activatie bedragje na ?
stort dan in elk geval eerst een bedrag handmatig naar die rekening van paypal en probeer het daarna nog eens iets te bestellen dat iets over het saldo van je rek gaat
sterredag
12 jaar geleden
Je kan dan beter eerst door paypal automatisch van je rekening af laten schrijven, in plaats van bij je eigen bank de opdracht te geven en het zelf over te schrijven. Wel zorgen voor genoeg saldo dan, maar als het om vertrouwen gaat dan willen ze zien of een afschrijving lukt, niet of je in staat bent te storten.
Ja en dat is de grote vraag!!! Met een geverifieerd account was het mogelijk om zonder saldo een directe overschrijving te doen. Bij mij kon dat ineens ook niet meer. Dit was na 1 x een mislukte afschrijving, ik kreeg toen bericht dat ik hem moest aanvullen, wat ik ook meteen gedaan hebt.

Na meerdere malen contact met paypal over dit dilemma is de conclusie eigenlijk dat ze het daar ook niet weten. Ik kreeg een keer van iemand de tip om door paypal automatisch een bedrag van mijn rekening op mijn paypal rekening te laten storten, maar helaas dit werkte dus ook niet.

Ik heb ook al eens als antwoord gekregen dat er random bij transacties ineens een extra controle plaats vind, en dat ze daar geen invloed op kunnen uitoefenen. Kortom bij paypal kunnen ze handmatig dit niet weer voor je in orde maken.

Sommige internetbedrijven accepteren alleen een directe overschrijving en in zo'n geval kan je dus niet met paypal betalen als paypal om wat voor vage reden dan ook geen directe overschrijving meer uitvoert met jouw account.

Heb je ooit wel eens een directe overschrijving kunnen doen?
Wat ik nu aan het proberen ben -> ergens in je account gegevens kun je kiezen voor upgraden account oid, zodat er geen limiet op zit. In principe zou je geen limiet moeten hebben met een geverifieerd account, die limiet bleek ik wel ineens te helpen. Misschien als je dat limiet weer op weet te heffen, dat de directe overschrijving het ook (weer) zal doen.
12 jaar geleden
Je kunt normaal gesproken absoluut aankopen doen zonder tegoed op je PayPal account. Dit heet e-Check. Het bedrag wordt een paar dagen na de betaling van je gekoppelde bankrekening afgeschreven, vervolgens "gereserveerd" door PayPal en daarna automatisch aan de verkoper overgemaakt. Dit duurt 7-9 dagen. Het kan zijn dat de persoon aan wie je betaalt dit niet accepteert, maar alleen betaalt wil worden d.m.v. directe betalingen. Dat is het enige wat ik kan bedenken. Kun je nog wel inloggen met je account?

Toegevoegd na 2 minuten:
(ja, die laatste 'betaalt' moet 'betaalD' zijn)