Facebook status staat online terwijl die persoon slaapt en dus offline is hoe kan dat?

Die persoon beweert te slapen wat geloofwaardig is maar toch regelmatig in ochtend online hoe kan dit

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
59K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als hij zijn internet aan heeft staan misschien?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Status persoon is offline (slaapt). :)
Status computer (met Facebook) kan dan nog wel online zijn...
Poet
9 jaar geleden
Misschien slaapt hij online?

Het beste antwoord

Als de Facebookstatus altijd online is dan zal de persoon zijn Facebook altijd open hebben staan. En dus ook de computer of mobieltje en de browser. Dat zegt dan dus helemaal niets wat die persoon aan het doen is.

Je geeft aan dat het om de ochtenden gaat. Als je daarmee bedoelt dat het de rest van de dag niet is dan betekent dit dat de persoon inderdaad inlogt op Facebook op die ochtenden en later weer uitlogt. Wat je daarvan kunt afleiden is dat de persoon sowieso wakker is op het moment van inloggen en uitloggen.

Bovendien heeft de persoon dan kennelijk niet de gewoonte om Facebook standaard open te hebben staan. Dus dan is de kans groot dat hij / zij de hele tijd wakker is als de Facebookstatus online is.

Je weet niet of de persoon de hele tijd bezig is op de computer / mobieltje als de Facebookstatus online is want iemand kan ondertussen rustig ook wat anders aan het doen zijn.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke dankjewel