hoe moet je een bijgesneden foto uit word opslaan?

ik wil graag een foto bijsnijden op 13x18 cm omdat ik die dan bij de Hema zou wil laten afdrukken. dus ik deed het bij word bijsnijden om vervolgens op afbeelding opslaan te drukken. maar als ik de afbeelding op sla is hij weer dezelfde grootte als eerst! weet iemand een ander goed progamma waar je kunt bijsnijden of hoe je een afbeelding moet opslaan uit word met de bijgewerkte foto?

ik heb btw Word 2010

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Word is niet het juiste programma, dat is om tekst op te slaan. Doe het met paint, picasa of photoshop. (Iets met een P erin).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je geen office picture manager bij je office pakket op je p.c.?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hoeft foto alleen de juiste horizontale/verticale verhouding te geven (hij kan gewoon afgedrukt op gewenste formaat (= aanpassing afdrukresolutie).

Het beste antwoord

Ja ik raad jou aan "Picasa" gratis programma van Google. Die is zeer eenvoudig. Die kun je downloaden in onderstaande link.

gr. Tomas