Op hyvesprofielen hebben mensen soms bij de gadgets YouTubefilmpjes geplaatst zonder het beeld, maar met alleen het speelbalkje zichtbaar.

Het filmpje ontbreekt dan dus en je hoort alleen het geluid. Handig als het bijvoorbeeld om een liedje gaat waarbij het filmpje oninteressant is maar de muziek geweldig. Wat moet ik veranderen aan de embedcode om dit voor elkaar te krijgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

De hoogte zodanig instellen dat alleen de balk nog over blijft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er staat in die code die je aan hyves geeft allemaal waardes, en ergens staat dan height en width. En daar moet je dan mee gaan spelen...

Andere antwoorden (1)

Bij mijn weten kun je dat zelf niet instellen, maar moet dat liedje toevallig zo door iemand op Youtube geplaatst zijn. Dus zonder beeld maar met alleen muziek. En dan kun je er gewoon naar linken zoals je dat altijd met gadgets doet.