Hoe kom ik aan goed nieuwsfoto's voor mijn voetbalsite?

Ik wil voor mijn site met voetbalnieuws soms foto's erbij doen. Is er een manier om gratis en legaal aan actuele foto's te komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Je zou zelf foto's kunnen maken of via een forum van een voetbalclub kunnen vragen of er iemand bereid is foto's voor jouw site te maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf foto's gaan maken , of in de media zoeken naar foto's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik in de media foto's vind mag ik ze toch niet zomaar gebruiken???
Misschien ook een idee om een flickr groep op te zetten, waar je foto's op kan (laten) zetten. Moeten degenen die foto's maken wel een flickr account hebben.

elke foto die op flickr wordt gezet, kan je in een site verwerken, zolang de foto beschikbaar is, en zolang de uploader van die foto de foto niet van zijn of haar account af haalt..

Het is maar net wat je het handigst vindt, je kunt ook altijd een oproep plaatsten bij je voetbalclub:
Foto's gemaakt van de wedstrijd? Stuur ze op naar....@....com of zoiets.