Hoe zet ik een foto op Pinterest?

Ik heb een account gemaakt op Pinterest en kan wel dingen opzoeken en dan pinnen maar het is mij niet duidelijk hoe ik zelf een foto op Pinterest kan zetten.

8 jaar geleden
18.2K

Antwoorden (1)

Je klikt wanneer je bent ingelogd op Pins, en dan aan de linkerkant op 'Een pin toevoegen'. Daar kies je Pin van Jouw apparaat. Je klikt op het rode Afbeelding kiezen. Dan zoek je de foto op die je toe wilt voegen. Je kiest op welk Bord je de foto wilt plaatsen, of maakt er een bord voor. Door te klikken op 'Pin it' wordt de foto daar geplaatst.
Amadea
8 jaar geleden
Pieterke
8 jaar geleden
Dank u.