Bij Candy crush krijg ik de melding dat mijn facebooksessie is verlopen, maar ik heb en wil geen Facebook. Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk proberen om het op een andere site te spelen bijvoorbeeld funnygames of spel.nl ik weet niet zeker of dit spel op die sites staan als je op geen een site Candy crush kan spelen kan je ook gewoon Tetris ofzo spelen veel plezier!