Is er een programma als Google Adsense, maar dan ook voor jongeren (Adsense is voor 18 jaar en ouder) ?

Graag gratis en belastingvrij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

ben er ook naar op zoek...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gratis én belastingvrij kun je wel vergeten. Immers, voor al je inkomsten dien je inkomstenbelasting af te dragen. Of je dit nu verdiend op je werk of met AdSense achtige diensten.

Als het nu gaat om enkele euro's dan zal je lekker je gang kunnen gaan, maar als je er goed mee gaat verdienen, dan wil de Belastingdienst graag meedoen.

Wat betreft een alternatief, je kunt natuurlijk voorstellen om voor je lokale club(s) reclame te maken op je website. Of voor acties in de buurt of die relevant zijn voor je website. Maar een echte dienst als AdSense geef ik je weinig kans als je onder de 18 bent. Tenzij je een grote website hebt natuurlijk die op naam staat van een bij de KVK geregistreerd bedrijf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor de info.