Waarom lukt het niet om een filmpje te delen op fb?

Het filmpje staat al op mijn fb prilbord via youtube.
Nu wil ik deze met al mijn vrienden delen zodat ze het zien op hun eigen startpagina van fb.
ik heb de mogelijkheid staat er, om het filmpje te zetten op mijn prikbord, een groep, op de pagina van een vriend of in een privebericht.
Rechts ernaast heb ik aangevinkt dat vrienden het mogen zien en maar gekozen om het op mijn prikbord te plaatsen.
Wat doe ik verkeerd, het lukt niet?
Voorheen als ik soms wat neezette ging het wel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

heb je het filmpje op youtube zelf ook openbaar gezet ?
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi dat weet ik niet meer helaas. Maar nu ineens kreeg ik een reaktie van een vriend op fb die het filmpje gedeeld had en er op reageerde.
Kennelijk is het wel geplaatst maar zie ik dat niet op de startpagina dat ik Nona een filmpje heb gedeeld dus zien anderen dat wel?
Want dat die vriend het gedeeld heeft zie je wel. Lijkt het dan niet of het van hem komt ipv van mij?
capthavoc
12 jaar geleden
heb je een link dan kan ik zien
Desnoods die van youtube want waarschijnlijk die op Fb kan ik denk ik niet zien
desnoods even via PB ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Durf ik niet dan ben ik niet meer anoniem eigenlijk.
Maar op de startpagina staat nu dat die vriend het filmpje heeft gedeeld met zijn vrienden alsof het van hem af komt. We hebben veel gezamelijke vrienden ook en krijgt hij alle lof, t is nl heel toepassend in onze vriendenkring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ps in een groep delen lukte wel en sta ik als deler zeg maar