Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik af van een Twitteraccount?

Ik heb per ongeluk twee Twitter-accounts aangemaakt, en dat is me er één te veel.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
753

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het verwijderen van een Twitter account is gemakkelijk, maar je moet maar net weten waar de knop staat om je account voor eens en altijd te verwijderen.
Voordat je jouw account kan verwijderen, zal je eerst in moeten loggen. Indien je de inlog gegevens vergeten bent kan je het wachtwoord altijd resetten.
Zodra je ingelogd bent, zie je bovenaan een zwarte balk. Druk bovenaan op het icoontje dat een persoon is. Vervolgens kies je voor "Instellingen".
Vervolgens zie je een overzicht van de opties die je kan instellen. Onderaan de pagina staat "Mijn account deactiveren ", druk hierop. Vervolgens krijg je een bevestigingspagina te zien met de vraag of je het account echt wilt verwijderen. Druk op de knop "Oke, prima, deactiveert @uwaccount", vul voor de laatste keer je wachtwoord in en je account zal verwijderd worden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Nadat je dit hebt gedaan verwijdert Twitter na dertig dagen definitief jouw gegevens.
(Lees meer...)
SimonV
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding