Hoe kom ik af van een Twitteraccount?

Ik heb per ongeluk twee Twitter-accounts aangemaakt, en dat is me er één te veel.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het verwijderen van een Twitter account is gemakkelijk, maar je moet maar net weten waar de knop staat om je account voor eens en altijd te verwijderen.
Voordat je jouw account kan verwijderen, zal je eerst in moeten loggen. Indien je de inlog gegevens vergeten bent kan je het wachtwoord altijd resetten.
Zodra je ingelogd bent, zie je bovenaan een zwarte balk. Druk bovenaan op het icoontje dat een persoon is. Vervolgens kies je voor "Instellingen".
Vervolgens zie je een overzicht van de opties die je kan instellen. Onderaan de pagina staat "Mijn account deactiveren ", druk hierop. Vervolgens krijg je een bevestigingspagina te zien met de vraag of je het account echt wilt verwijderen. Druk op de knop "Oke, prima, deactiveert @uwaccount", vul voor de laatste keer je wachtwoord in en je account zal verwijderd worden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Nadat je dit hebt gedaan verwijdert Twitter na dertig dagen definitief jouw gegevens.
SimonV