Veilig: ja.
Leuk: nee, want je doet eigenlijk niets en het verdient ook nog eens bijna niet.

Toegevoegd na 20 minuten:
Veilig mist je weet waar je allemaal op klikt. Er komt een heleboel reclame langs en die willen natuurlijk ook allemaal dat je troep van hun download, dat kan narigheid op leveren. Het klinkt mooi maar enige die er wel redelijk wat geld aan verdienen zijn de makers van de website zelf.
Een echt baantje is leuker, verdient meer en kan ook nog eens leerzaam zijn. Vooral je eerste bijbaantje.

Toegevoegd na 23 uur:
mist = mits