Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb 4 jaar geleden een hyves aangenaakt alleen met een andere email nu weet ik niet hoe ik in kan loggen.

Toegevoegd na 8 minuten:
mijn gebruiksnaam heb ik ook niet meer netzoals me wachtwoord en mail van me ouwe hyves

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
733

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

En je vraag is?

Nee, dat is te flauw voor woorden, maar volgens de richtlijnen moet je je vraag duidelijk formuleren, dit is meer een opmerking.

We zullen je hier ook niet zo makkelijk kunnen helpen.
Je kunt het beste contact opnemen met Hyves zelf. Kijken of zij iets kunnen doen, want als je je oude e-mailadres niet meer hebt is het moelijk om je inloggegevens op te laten sturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je gebruikersnaam is hetzelfde als je profielnaam. Het wachtwoord zou je dan moeten proberen te herinneren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou een nieuwe aanmaken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je al deze gegevens niet meer hebt, is het onmogelijk geworden, om nog in te loggen of gegevens op te vragen. Als je al 4 jaar niet meer op hyves bent geweest, kun je je verder ook afvragen, wat de meerwaarde is van het weer opnieuw tot leven wekken van deze hyve. Beter en makkelijker is waarschijnlijk om een heel nieuw profiel aan te maken, als je weer op hyves actief wil worden.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Een nieuwe aanmaken of je moet wachwoord vergeten aanklikken, zowel op je hyves als je oude email ff proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je een nieuw account op hyves moet aanmaken om opnieuw te kunnen inloggen, succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding