Ik heb mijn taakbeheer geopend maar ik kan hem niet meer sluiten wat nu?

ik kan er niet met mijn rechtermuisknop op klikken en sluiten. er staat geen kruist meer rechtsboven. En het is irritant xD.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Rond het taakbeheer is eengrijs verkant. DUBBELklik gewoon op het grijze gedeelte bovenaan bij taakbeheer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als hij nog onderin je taakbalk staat, kun je daar op klikken en kiezen voor sluiten.
Lukt dat niet, dan kun je met ctrl-alt-delete naar je task manager en van daaruit het programma afsluiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elk actief venster is te sluiten met tegelijkertijd Alt+F4 indrukken.
Voor een opsomming van sneltoetsen ga naar "Help en ondersteuning"(via startmenu) en kies voor optie "Index"
type ""sneltoetsen" in het zeokveld en je hebt een hele lijst onderverdeeld in een aantal categorieën.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de bovenstaande antwoorden wil ik nog even toevoegen:

Als je er "niet bij kan" kun je hem eventueel ook rechtsonderin (het groene vierkante) openen. Dan kun je vanuit daar alt + F4 doen.

Als hij niet rechts onderin staat, niet geselecteerd is, niet onderin de balk staat en je kunt er op geen enkele andere mogelijkheid bij druk je op alt + tab en kies je het computertje. Dan heb je hem gelijk.