Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bij kijken naar programma op uitzending gemist staat het beeld regelmatig stil, oplaadicoontje verschijn. hoe dit te verhelpen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar heb ik ook wel eens last van.
Ik laat de site gewoon openstaan op pauze en ga iets anders doen. Na een tijdje doet hij het dan meestal wel gewoon. Niet echt een oplossing voor het probleem, maar wel om zonder steeds het bufferen te kijken :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Naar mijn mening is het niet per se nodig om een sneller abonnement aan te schaffen, je kan ook gewoon de beeldkwaliteit lager zetten. Dit doe je door op het tandwieltje te klikken en dan selecteren met welke kwaliteit het niet meer hapert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk is je internet niet snel genoeg om alles ineens te laden, en moet je elke keer wachten omdat hij aan het bufferen is.

Alle andere dingen afsluiten die internet gebruiken, zoals downloadprogramma's wil wel eens helpen.
Maar de kans is groot dat je het hiermee moet doen, de enige andere oplossing is dan om een sneller internetabonnement aan te schaffen.

Toegevoegd na 20 seconden:
Heb je al eens een speedtest gedaan? hoe is je internetsnelheid?
(Lees meer...)
Ritsuka
11 jaar geleden
Bordensteker
11 jaar geleden
Over de verschillende aanbieders van snelheidsmetingen van je internetsnelheid hebben we het laatst nog gehad:
http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/internet/speedtest-site.528643 Ik vind die van http://speedtest.caiw.net/ in zoverre aantrekkelijk, dat daarop niet allemaal niet ter zake doende dingen en advertenties opduiken. Maar ik heb die nog maar een paar keer geprobeerd. Misschien dat die binnenkort mij ook weet te treffen met advertenties! Bij bijvoorbeeld speedtest.net komen er advertentiegedeelten op, die precies op de hoofdsite aangepast zijn en er onderdeel van lijken uit te maken. Voor de beginnende gebruiker van een snelheidsmeting vind ik dat erg verwarrend.
Ritsuka
11 jaar geleden
wie is we? ik heb het daar niet over gehad
Waat staat je computer / laptop / device precies? Ik had veel last met het kijken van uitzending gemist op de derde verdieping in huis. Dit kwam mede doordat ik 5+ apparaten op die kamer had liggen (device, laptop, pc, stereo, tablet etc.) die gebruik maakten van de WiFi. Bij het verplaatsen van deze apparaten deed uitzending gemist het een stuk beter.

Test dit ook eerst, zou een stuk beter zijn dan een duurder abbonement aanschaffen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing