Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik dit boek nog gebruiken?

Ik zou graag leren programmeren en heb daarvoor een boek geleend uit de bibliotheek. Dit boek is echter van 2003, kan ik dit nog altijd gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
712

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ja, de computertaal is niet (veel) veranderd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tuurlijk kan dat maar je kan niet dezelfde dingen als mensen die een boek uit 2011 hebben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou kunnen, alleen is het verstandiger om een actueel boek te nemen. Programmeertalen zijn in de loop van de jaren namelijk al heel wat versies vooruit gegaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt af van een aantal dingen. Als het een goed boek is, heeft de schrijver de versie van de programmeertaal vermeld. Dan moet je op de website kijken, welke versie er op dit moment gangbaar is, en even de lijst met veranderingen doornemen. Als je bijvoorbeeld een boek over de programmeertaal Python hebt, gebruikt dat waarscheinlijk een versie van python 2, maar de allernieuwste versie, python 3 heeft een aantal grote verschillen die zorgen dat programma's uit python 3 niet backwards compatible zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het boek best gebruiken... Maar het is zeker aan te raden om nog op internet een paar dingen te volgen. http://w3schools.com/ vindt ik zelf een fijne
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding