Waarom deïnstalleert mijn nieuwe laptop, Windows 7, na succesvolle installatie en enkele speluren, The Sims 1 en uitbreidingen automatisch?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Hmm. Dit is een rare situatie.
Welke laptop heb je en wat zijn je specificaties? Welke Antivirus gebruik je? Krijg je een melding of een Blauwe Scherm-CRASH?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het te maken heeft met Systeemherstel. Windows ziet dat de applicatie voor problemen zorgt en zorgt ervoor dat de laatste (juist werkend) Windows sessie wordt hersteld. Je hebt een goede laptop dus daar ligt het niet aan. Wel moet je kijken Of norton een antivirus app is want je mag geen 2 virusscanners hebben op een systeem. Je installeert De spel en dan heb je als het goed is meerdere uitbreidingen op andere discs toch? Wat je nu moet doen is alle eerder sims apps verwijderen/deinstalleren.
Dan vervolgens de spel opnieuw installeren in deze volgorde Basis
Het rijke Leven
Party
Hot Date
Vakantie
Beestenboel
Superstar
Abracadabra Tussendoor NIET het spel spelen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nero is geen probleem. Jaa je moet gewoon alle cd´s die je hebt op een juiste volgorde installeren. Eerst de basis Spel (Deluxe) dan Het Rijke Leven, Party, Hot Date en Beestenboel. Dan zou het moeten lukken zonder problemen. Pas als je klaar bent met alle installaties dan pas een spel starten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh gek. Die moet je allemaal deinstalleren. Alles wat te maken heeft met SIMS moet weg. En dan je Pc opnieuw opstarten en op volgorde alles installeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okay je kan ze niet deinstalleren. Maar je vindt ze wel in het startmenu. Kun je de applicatie wel starten om te spelen'?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een teken dat alle apps zijn verwijderd alleen de mappen zijn nog gebleven. Ga Naar je Schijf en ga naar Programma's/Program Files en verwijder alle mappen die horen bij Sims
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja alles wat te maken heeft met sims moet weg. Ook eventuele snelkoppelingen op je bureaublad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen Dank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okay. Welterusten. Als er nog problemen/vragen zijn, ben ik altijd bereikbaar