Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe maak je zelf een filmpje met tekst en foto's (Online)??

Ik zag pas iemand die had op internet zelf een filmpje gemaakt waarin hij zich voorstelde dat vond ik heel leuk bedacht, maar nu ben ik op zoek naar die site, maar kan deze niet vinden. weten jullie hoe deze site zou kunnen heten. Ik vond het zelf een beetje op een prezi lijken alleen dan was het echt een video.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

je hebt daar meerdere app's voor: magisto en flipagram...
ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit zijn sites waar je niet zelf tekst kan invoegen, dit zijn mogelijke apps maar niet die ik bedoel.
hij had namelijk op internet een verhaal over hemzelf getypt en daar werd dan een video van gemaakt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het leek echt heel veel op een prezi (ik weet niet of je weet wat het is) maar het was gewoon echt een video. (net als magisto alleen dan net iets anders en met tekst)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het was een beetje zoals dit: https://www.youtube.com/watch?v=M0k3giXi8eM
Windows Live Movie Maker gebruik ik altijd :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat is mogelijk, maar wat is zag was echt supergaaf en dat was gemaakt op internet
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing