Hoe kan ik YouTube video's bekijken zonder internet?

Is het mogelijk om YouTube video's te kijken zonder dat ik internet heb? En hoe moet dat dan?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb een Android tablet.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (2)

Je kan de filmpjes eerst downloaden (dan heb je wel een internet verbinding nodig), b.v. met http://www.downloadvanyoutube.nl/

En dan kan je ze later afspelen in b.v. de mediaspeler van Windows, zonder dat je op dat moment internet nodig hebt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zonder ze eerst te downloaden (dus via internet) met behulp van een download app
waarmee je ze in principe later dus wel ofline kan bekijken zonder internet

zal dit niet gaan.

Er is een internet verbinding nodig om clipjes te downloaden
heb je ze eenmaal via die app binnen dan kun je in principe zonder internet ze bekijken.
maar dan meestal via die app, niet via het youtube icoontje.