met welke app kan je bellen via wifi met je ipod van ipod naar telefoon en van telefoon naar ipod?

Met welke app kan je bellen van telefoon naar ipod en van ipod naar telefoon via wifo maar dan geen skype of viber

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon dat ik naar en smartphones en huistelefoons kan bellen en dat zij mij kunnen bellen

Antwoorden (4)

facetime of skype
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Facetime, staat als het goed is standaard er al op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar dan kan ik niet 033 en 06 nummers bellen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is er mis met Skype dan?
https://itunes.apple.com/nl/app/skype/id304878510?mt=8
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wil naar alles kunnen bellen en met skype kan alleen naar skype gevruikers. Ik wil mn ipod gebruiken als eebn
telefoon
Volgens mij moet dat kunnen met viber maar ook dan alleen naar anderen telefoons met viber gewoon zo maar alles bellen is niet mogelijk met internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan skyptegoed kopen waarmee je naar alle nummers wereldwijd kan bellen.

Met viber, facetime enz enz.. kan je alleen maar naar gebruikers bellen die het programma ook gebruiken.

Waar je over kan denken is om een voipbusterpro abbonement te nemen;
Je kan dan een server instellen in je softphone (app op je telefoon: 3cx)

Hiermee kan je dan wel wereldwijd bellen, al kost dit wel geld (10€ voor 120 dagen)