Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je zien in facebook wat je allemaal hebt geliked?

Ik zie wel 'vind-ik-leuks', maar dat zijn alleen suggesties.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
40.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ga naar je eigen Facebook profiel. Rechtsonderin je cover photo heb je een paar knoppen zitten, eerst update info en dan activity log.
Die 2de knop moet je hebben.
Daar kun je precies zien wat je allemaal hebt gedaan, welke posts je hebt geliked en waar je comments op hebt gegeven.
(Lees meer...)
Ritsuka
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Eerst klik je rechtsbovenaan in de blauwe balk op je eigen naam. Zo ga je naar je eigen Facebookprofiel.

Eenmaal je daar bent klik je op de tab 'meer', en erna klik je op vind-ik-leuks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
precies wat ik al zei, als ik dat doe zie ik alleen suggesties wat ik leuk zou moeten vinden, maar geen dingen die ik geliked heb...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
er zit geen tab "meer" op mijn profiel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
sorry er zit wel een tab "meer" op mijn profiel. De vraagsteller vraagt waar je kan zien wat je allemaal leuk heb gevonden. De tab "meer" geeft alleen pagina's en andere zaken aan die je leuk vindt, niet individuele posts en plaatjes, video's enzo. Dat laatste wilde de vraagsteller namelijk weten.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding