Kost een sms van google geld?

Hallo allemaal,
Recent heb ik mijn telefoonnummer aan google toegevoegd.
Voor herstel optie en 2 staps verificatie
en ik heb mijn telefoon nummer toegevoegd aan world of tanks.
ook voor herstel.
mijn vraag is: kost dat extra geld? of is dat inclusief mijn abonnement
mijn abonnement: SIMonly Bel/SMS 100 en 1 jaar 200mb internet

Toegevoegd na 1 uur:
Mijn provider is Tele2

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
2.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke provider heb je?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tele 2

Antwoorden (1)

Volgens mij kost het ontvangen van sms berichten geen geld. Ikzelf heb dit met mijn Microsoftaccount ook gedaan om als extra beveiliging te dienen bij het instellen van mijn wachtwoord. Ik weet dat dit mij geen geld kost.